Zamlklé těhotenství

04.10.2019

o mém zamlklém těhotenství, co jsem prožívala...

pár bodů, které jsem zapomněla doplnit: - předpokládám, že k odchodu miminka a vyrovnání hormonů mi pomohly kapky Gynex - při odchodu miminka mě nikdo neupozornil na to, že si prožiju klasický kontrakce, jako u porodu - kontrakce mi trvaly asi 4 hodiny, pak už bylo dobře :o) - celá doba odcházení miminka trvala asi 14 dní a pak cca dalších 22 než jsem dostala klasický tentonoc - staraly se o mě dvě paní doktorky, v těhu moje a při vyčkávání na odchod mimi druhá (která je pro přírodní cestu) 


Pokud se Vám video líbilo nebo Vám pomohlo "likujte" sdílejte, odebírejte ;o)

Přidejte se ke mně i na instagramu: @adri.nelly

© 2016 adri.nelly
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky