samovolný odchod miminka - zamlklé těhotenství

24.03.2020

holčičky, přidávám doplnění k odchodu miminka, snad jsem to nějak srozumitelně vypověděla, jelikož jasná, stručná komunikace není mou silnou stránkou... 

v 6tt jsem byla na posledním ultrazvuku, kde bylo vše v pořádku, srdíčko bylo, akorát toho našeho malinkýho lednáčka (měla jsem termín 20. ledna) paní doktorka nemohla pořádně najít... 

pak jsem měla po par dnech pořád takový blbý tušení a nevím proč jsem pořád čekala, že začnu špinit nebo krvácet, až jsem si sama nadávala že jsem blbá a ať toho okamžitě nechám, dělalo se mi blbě, ale tak nějak jinak blbě, furt jsem měla takový divný tušení, vědomě jsem si takový pocity zakázála a normálně si žila 

cca v 10tt jsem šla na další kontrolu, kde se paní doktorka tak divně tvářila a říkala hmm, hmm (nebo něco v tom stylu) hned mnou projel pocit, že je něco špatně, ptala se mě jestli mimule ťukalo srdíčko,tak jsem říkala že jo a ona, že tam bohužel žádný není,že se vývoj zastavil 6+3tt 

ptala ksem se, jestli můžu počkat na samo odchod,pní doktorka mi řekla, že ne, že hrozí zanět, vypsala mi žádanku do nemocnice, měla jsem si sebou vzít průkaz dárce krve, pro potvrzení Rh - aby mi nemuseli dělat další testy 

doma o tom Marťa víc studoval a domluvili jsme po dalších konzultacích, že počkáme, chodila jsem na kontroly k jiné paní doktorce, která mi dělala testy n pokles HCG a zjišťovala, jestli v těle nemám zanět 

když mě i tahle paní doktorka posla do nemocnice pro prášek na urychlení potratu, dala jsem si ještě pár dní, než dojdu do toho 12tt co jsem vyčetla na netu, že samovolný potrat se spouští ve 12 - 13tt 

v tuto dobu se mi skutečně samo spustilo, pár hofin jsem si zkusila co jsou to kontrakce a pak bylo líp, měla jsem počkat do další MS, pokud nebudu mít problémy a pak dojít na kontrolu. 

žádný babský rady a že jsem jich vyzkoušela mi k urychlení odchodu mimi nepomohly, chtělo to jen čas ❤️ 

kočičky moje, držte se, ke to obehraná písnička, ale čas je opravdu nejlepší lékař, jsem s vám a moc vám držím ✊ ať je co nejdříve dobře ❤️💋 


Pokud se Vám video líbilo nebo Vám pomohlo "likujte" sdílejte, odebírejte ;o) 

Přidejte se ke mně i na instagramu: @adri.nelly

© 2016 adri.nelly
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky