náročná cesta k miminku

03.06.2020

když se nedaří počít, jak mě rozhodila návštěva paní doktorky, moje dojmy z "vyšetření" a toho když Vás lékař "tlačí" do umělýho...

Co ve mně ještě zůstalo a ve videu jsem neřekla je, když mi paní dr. kladla na srdce, že ve svým věku bych měla řešit druhý... blbý, že to řekla v okamžiku, kdy jsem u ní byla s tím, že mám problém počít to první... 

Taky je smutný, že snad jako jediná dr. nepozná jestli mám nebo nemám ovulaci, s tím mě poslala do spec. centra (naštěstí můj nový, skvělý pan dr. to pozná i bez specializovanýho centra :o) ) 


Pokud se Vám video líbilo nebo Vám pomohlo "likujte" sdílejte, odebírejte ;o) 

 Přidejte se ke mně i na instagramu: @adri.nelly 

© 2016 adri.nelly
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky