KDYŽ SE NEDAŘÍ OTĚHOTNĚT

23.11.2019

holky, v návaznosti na vaši zpětnou vazbu na moje videa o těhotenství, jsem zjistila že je snad víc nás, kterým to nejde a otěhotnět bez problémů a v pořádku donosit mimi je zázrak všech zázraků... napočítala jsem 17 holek❗ (18 včetně mě) z mého nejbližšího okolí, který mají problém - a to jsou pouze ty o kterých vím, bůhví, jak velký číslo to ve společnosti je... a jen 7 holek, kterým se zadařilo hned a těhu bylo v pořádku 🙏 . chci vám všem, kterým se nedaří jen poslat povzbuzení, nejsme v tom samy a jednou to určitě přijde, myslím na vás a jsem s váma, vaše Adri ❤️💋


Pokud se Vám video líbilo nebo Vám pomohlo "likujte" sdílejte, odebírejte ;o) 

Přidejte se ke mně i na instagramu: @adri.nelly

© 2016 adri.nelly
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky