Můj malinkatý ledňáčku

20.01.2020

Tenhle příspěvek je tu spíš pro mě než pro vás... ale prostě jsem si ho sem musela dát...

20.1.2020
> den, který nikdy nezapomenu, absolutně navždy zůstane v mým 💜
> den, kdy jsem měla mít naprosto všechno
a přes to, že se to tak úplně nenaplnilo, bude tento den už navěky dnem naplnění, očekávání a "radosti"
.
můj malinkej ledňáčku,
🌈 tam někde na konci duhy
✨ jako jedna z hvězdiček
🌑 jako měsíční svit
☀️ jako paprsek sluníčka
🌈 stále děláš můj svět barevným
✨ ukazuješ mi správný směr
🌑 svítíš mi na cestu
☀️ hladíš mě po tváři
.
přesto, že jsme se nikdy nepotkali, už navždy budeme spolu, jsi tou nejkrásnější vzpomínkou, tím nejúžasnějším dárečkem a největším štěstím...
.
ač je mi smutno, jsem zároveň šťastná, že jsem tě mohla na pár okamžiků potkat, dnes by byl tvůj první den v mém náručí... tak příště... tam za duhou ❤️💋
.
🙈 16.4.2019 ➕ 9.5.2019 ➖ 17.6.2019
🌠 18.7.2019 ✨ 27.7.2019
.
photo by @janmotal_photography

© 2016 adri.nelly
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky