❤ Můj příběh L.

04.05.2020

Ahoj, koukala jsem na tvoje video na IGTV, sleduju tě už delší dobu a chtěla jsem ti poděkovat za to, že o tom takhle veřejně mluvíš..

myslím, že ani nevíš, jak tím nám ostatním pomáháš. ❤️ Moc ti fandím a držím palce ✊ 

Já jsem si před rokem v březnu prošla samovolným potratem v 6. týdnu a rok mi trvalo než jsem se z toho jakž takž vzpamatovala... takže úplně chápu, co prožíváš, ale zase bude dobře 😊. 

Jen se na to člověk nesmí upínat... i když sama vím, jak moc je tohle těžké 😏...

jak jsi říkala ve videu... miminko přesně ví, kdy má přijít, takže to chce jen trpělivost ❤️ 

Držím palce jak nejvíc umím ✊😊

© 2016 adri.nelly
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky