❤ Můj příběh K.

05.05.2020

Ahoj, píšu ti ohledně tvého posledního videa. 

Já měla to samé v březnu, všichni kolem oznamovali těhotenství, nebo se jim děti rodili a u nás pořád nic. 

O mimčo se snažíme už rok a půl (naštěstí už máme alespoň jedno). 

S mým lékařem se nic moc řešit nedalo, na všechno měl pořád čas. Do toho jsem měla těhotnou švagrovou,která se mě snad každých 14 dní ptala a ptá, jestli už se nám zadařilo... a nedokáže pochopit, že už mě unavuje ji pořád odpovídat, že ne. A že když se pořád takhle ptá, tak se na otěhotněním nedá moc nepřemýšlet. 

Na konci dubna, jsem se rozhodla, že začnu cvičit, věnovat se sama sobě, abych si trochu vyčistila hlavu a odpočinula si od všeho a od všech a hlavně jsem změnila lékaře. Včera jsem tam byla poprvé a jeho přístup mě mile překvapil, vše se mnou probral, hned mi napsal léky na srovnání cyklu, který mám asi 10 let rozházený. A je vidět,že je ochotný to řešit.

© 2016 adri.nelly
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky