❤ Můj příběh M.

12.05.2020

Přeji hezký večer 😊 

já jsem ráda, že jsem našla tenhle profil a zjistila, že v tom nejsem sama 🤷🏼‍♀️ prožila jsem to teprve pár týdnů zpátky a vůbec jsem nevěděla, že něco takového se stává, nikdy jsem o zamlklém těhotenství neslyšela a začala googlovat. Pak jsem zkoušela dát i hastag na instagram a našla právě tvůj profil... 

Je to hrozně smutný osud, co se stalo, ale hrozně mě nakopává teď to,že v tom není člověk sám, a že věřímm, že se nám to povede znovu, už bez tohoto předčasného konce. 

Nás tedy budou teď testovat na genetice, i když se nám to stalo poprvé. Snaží se hledat příčinu, tak uvidíme jestli mě výsledky uklidni nebo naopak posunou na dno 😏 ale nepřestávám věřit a na tobě obdivuji, jak jsi hrozně milá a pozitivní. 

Instagram mě vážně baví a není to jen o tom tématu, ale o běžném životě, což je fakt skvělý ✨ a obdivuji tu odvahu začít o tom takto veřejně mluvit❤️


No ani bych nevěřila, kolik nás je😔ale právě protože se o tomhle tématu nemluví 🙃
Je zajímavé,že i takové nepříjemné téma může lidi spojovat 💕


Ahojky 💚
moc mě mrzí tvá dnešní návštěva u doktorky😕 Jenze bohužel oni to berou hodne profesionálně a tyhle problémy, starosti a dotazy mají na denním pořádku a proto to na nás asi působí takhle negativně.


Ja kdyz přišla na 1.screening, kde zjistil doktor, ze nebije srdicko, s klidem mi to rekl... Nebo spis s takovým tonem jakoze se to deje běžně. Ještě to bylo v téhle hrozne době, kdy s tebou nemůže jít partner, vlastně nikdo navic a tuhle silenou zpravu nést sama.. A ještě s takhle arogantnim přístupem, s pitomou rouskou, pres kterou se nemůžeš ani vysmrkat.. 


Pak jsem prisla na kontrolu ke svemu gynekologovi (hrozne v pohodě, mily, hodny, nemam s nim problem a vždycky se vším vyšel vstříc) a ptala jsem se, jestli je to normální, jestli budu někdy moct mít děti, ze jsem nemela za celou dobu žádné problemy, krvaceni, nic a najednou mi reknou, ze uz je konec.. A on s ledovym klidem a usmevem.. Nebojte se, to se stává casto, určitě budete mít děti.. Prijdte za pul roku na kontrolu. A tim to haslo🤷🏼‍♀️ žádný emoce, empatie.. Nic. Fakt tohle zamrzí.. I kdyby mel dat jen nejake falešné naděje.. nebo nějaké povzbuzení pro další kroky a snažení 😕 jako taky jsem sla odsud s hroznym pocitem. Ale asi je to tak všude. 

Na nasi žádost nás s manželem vysetrili.. Brali nam krev a meli vzorky tkane, kterou odebrali pri kyretazi. Normálně se tohle nedela.. Az po 2-3 nebo vice zamlklych těhotenstvích.. No jenze ja si myslela, že to bude krok k lepšímu.. Ze prijdeme na příčinu a bude všechno zase růžové. Minuly tyden nam volali výsledky.. Že mám nejakou balancovanou translokaci a naše dítě mělo nějak jinak chromozomy. Vubec tomu nerozumím a snad ani nechci. Ta paní z genetiky mě silene vydesila a navíc nás objednala az za 14 dni na konzultaci, aby nam vubec vysvětlila o co jde. Takže si rikam, jestli není lepší nevědět😰 jenze ja se tak strašně bojim, ze by to mohlo přijít znova, ze hledám všechna možná řešení, hledam nejake alternativní metody, uz pokousim i osud na kartarky,  jenze nic me asi neutvrdi v tom, že všechno bude ok.. Navic kdyz reknou jednou nebo za pár let.. Tak to pro me stejně neni uspokojujici odpověď 🤷🏼‍♀️ 

Kez by tehle problémů, potratu a cekani bylo min a min.. Začalo se o tom vic mluvit a vic to resit a gynekologove byli empatictejsi.. Myslím, že psychika dělá hodne a kdyby člověka nejaky odbornik uklidnil.. Myslím,že by to pomohlo nejedne ženě otěhotnět. 


A jak si rikala, ze chces vědět, na cem jsi.. Taky jsem si to myslela. Znát o všeho duvod, vědět situaci atd. Jenze ted jsem z toho ještě zoufalejsi, nehlede na to, že si to davam neskutečně za vinu. Ze je to moje vina, nejaka moje ,,vada'',  kvůli tomu se to stalo a beze me by manzel mohl mit s jinou děti hned a bez stresu. Je to strašně nefer.. 


Kdyz me posilali na ultrazvuk na potvrzení zamlklého těhotenství, přišla do cekarny pani/slecna s brichem v pokročilém stádiu, smrdela kourem jako blázen a uklizela si cigarety a zapalovač. V ty chvíli jsem se fakt musela držet, abych nezacala křičet nebo brečet, protože kdyz clovek vi, jak se snaží dělat věci správně a pak lidi, kterym je všechno úplně jedno, jsou takhle nezodpovědní, je to k pláči 😏

Moc vás obdivuji, tebe i Martina💚 držím Vám moc palce a věřím, že to zvládnete.. Ze držíte při sobě v dobrém i zlém, což mi rekla jedna kartarka.. Ze zamlkle těhotenství je zkouška vztahu. Jestli si to dítě vybralo správně.. A ja věřím,že se ty dusicky k nam vrátí v donosenem, zdravem a veselem miminku, které nas bude v pubertě pěkně zlobit😁


Všechno je to hrozně těžký, ale na druhou stranu mě tvůj instagram motivuje. Říkám si, že nejsme jediní a hlavne vim o spoustě párech, ze se jim stalo totéž co nám a jednou se toho potomka dočkali. Tak musime věřit, že to dopadne stejně i bez chemie, hormonů a umělých oplodnění 😘😘😘

A omlouvám se za to rozepsani😅 nejak jsem to neodhadla

© 2016 adri.nelly
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky