❤ Můj příběh P.

24.05.2020

Ahojky, musím ti napsat. 

Viděla sem tvůj příběh a tvá videa. Máme hodně společné.... Touha po miminku. Nám se nedaří 10 měsíců. Věk obou 33. Jsou chvilky kdy to moc neřeším a pak ty jako třeba dnes... Sedím a brečím a je mi smutno z toho že to trvá tak dlouho. Nejde na to nemyslet... 

Si mi tak blízká v těch slovech a jak moc ti rozumím.... Prosím anonymně...

Já vím Adri, že ta tva cesta k němu je dlouhá v porovnání se mnou i s ohledem na to neštěstí. Je to tak smutné a nespravedlivé. Ale nechci tě rozesmutnit nebo připomínat zlé, chci ti napsat že ti moc děkuji, že sdilis své pocity s námi, mně osobně to pomáhá. 

Přeju ti ze srdce jen to dobré ❣️, ať se ta pomyslná karta obrátí nám všem, které toužíme po miminku. Moc ti děkuji za milá slova! A posílám fotku z mojí zahrady. Jsou pro tebe!


příští týden jdu na to vyšetření tak uvidím, ale jistá si sem že ji mám (OVU), jen je fakt že teď co sem pila čaje byla o dost slabší. Já už vím že z toho nic není :/ potrebuji se taky přepnout ale někdy je to hodně těžké, co ti budu povídat že... Ale naděje umírá poslední a spolu to dáme, musíme!!!

© 2016 adri.nelly
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky