❤ Můj příběh O.

11.06.2020

zavidim ti tu slobodu ja posledne mesiace nemam insie v hlave, som dva mesiace po tretom potrate, vhlave nemam ine 

celi den ked rano vstanem vecer idem spat, chcela by som byt ako ty oslobodena od toho, ale vsade okolo mna tehotne, alebo rodiace kamosky, zname 

kazdy den mi to niekto pripomina, je to peklo momentalne, ale ty si zlaticko, obdivujem tvoj pristup k zivotu, chcela by som ho taky mat 

vsetko dobre prajem


A: Zlatíčko, jednou to přijde, přes dva roky jsem každou vteřinu nedokázala myslet na nic jinýho, až přišel den, kdy jsem si řekla STAČÍ, UŽ TOHO BYLO DOST! 

Trvalo to, trvalo to dlouho, ale čím víc jsem se vědomě snažila zaměstnávat něčím jiným, tím to sice pomalu ale jistě šlo, až to došlo sem, kdy mi svět kolem neustále háže cokoli s těhotenstvím, zaručenýma radama jak na to a prostě cokoliv, ale už to se mnou nic nedělá, vlastně jo, strašně se tomu směju, jak kdyby mi někdo řekl parádní vtip. 

Zrovna včera mi po uveřejnění storíčka zavolala jedna slečna a doporučila lázně, který mi 100% pomůžou, ale se mnou to ani nehlo, nějak se to ve mně vše zlomilo nebo nevím jak to správně nazvat a přišel naprostý klid, přijetí a smíření. 

Strašně moc ti přeju, ať tě to taky potká, je to neskutečná úleva, hrozně moc mi pomahají na YouTube přednášky Ivanky Adamcové ❤️

Jsi statečná, ani nevíš jak a strašně moc držím ✊ ať jsi šťastná a život ti přinese jen štěstí 🍀🙏❤️💋 a neboj, jsme v tom všechny spolu 💞


O: tak to musi byt super lekar, my sme isli z mužom len na konzultaciu do H. v B. kvoli spermiogramu ,lebo som po troch potratoch a vysetrenia umna su, ze som zdrava, ale ani muzovi na spermiograme nic nenašli, ma dobry a sme zdravy

ale strasne nas tacil ten doktor t. do umeleho az nechutne ze sme odtial isli nasraty, doslova je zazrak najst lekara co ta pochopi a nechapem ze tlacia ludi do umeleho, len skrz peiaze pritom kolko ty pary vytrpia uz iba pred navstevou cantra je to strasne 

mna vzdicky tvoje videa povzbudia a snazim sa ist tvojou cestou, nehrotit to dieta, ale tlaky s okolia, to je nieco neskutocne, to cloveka nenechaju ani dychat.

Ty rob dalej co robiš, si užasna a mne pomahas urcite, uz len aky mas postoj k životu

© 2016 adri.nelly
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky