❤ Můj příběh A.

06.03.2020

Ahoj beruško, mám to úplně stejně ♥️ 

Tři roky si nepreji nic jineho, nez byt mamou. Dala jsem tomu temer vse, v hlave neni misto na nove myslenky, vse nasemu prani podrizuji a presne jak rikas, uz staci, je toho moc. 😔 

Mam ted pocit, ze se mam venovat hlavne sobe, rozmazlovat se, najit si nove konicky a zit naplno bez omezovani. 

Kazdy mesic od ovu jsem nepila kavu, alkohol, nechodila jsem rychle, nebehala, omezila uzeniny, nechodila na masaz, az absurdni veci, aby nahodou neovlivnili plod a prdlacku. Akorat jsem byla vice napnuta a prekontrolovana. 🙈 

Tento mesic je jiny, vse si dopravam a jsem nadmiru klidna, i kdyz miminka kolem sebe tezko snasim bez bolesti. ♥️

My mame 3 👼👼👼 v nebicku. 

Soucitim s tebou a jsi oporou v tve pozitivite. Jsi krasna zena s nadhernym usmevem, velmi mila a tva videa jsou motivacni. 

Dekuji za to, co delas a jdu do tve fitness vyzvy, snad se cvico stane mym novym konickem .☺️ 

Drzim palecky, vsichni rikaji, je lepsi na poceti nemyslet, tak snad nam to pomuze.🥰

© 2016 adri.nelly
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky