❤ Můj příběh T.

05.06.2020

Ahoj Adri, 

shlédla jsem tvá videa, teda až dnes a na jednu stranu mi vehnaly slzy do očí (to kvůli tomu, že mě vždy strašně mrzí, když se holky s něčím takovým potýkají) a druhou i mi pozitivně něco daly (že nemám takové pocity sama). 

Nebudu snad moc psát o sobě, protože je to hodně dlouhý příběh a jak říká moje babi, každý nějaký má i ten hezký i ten míň hezký. Ale chtěla jsem ti třeba poslat aspoň trošku síly. 

Určitě nemusíš hned cpát do sebe hormony a hlavně pokud o tom nejsi 100% přesvědčena, že je čas jít touto cestou. Je dobré vědět, jak na tom jsi ty i tvůj partner pro odpíchnutí se od pomyslného můstku a lepší rozhodování, jakou cestou se vydáte, třeba se i budeš muset časem smířit, že hormony budou další krok jak být miminku blíž nebo si taky řekneš, že příroda je mocná čarodějka a i tak to zvládneš bez nich. 

Jak jsi říkala, že cesta IVF je pro silný povahy, není to pravda. Obě cesty jsou jen pro silný povahy. Vím o čem mluvím, máme za sebou obě a zatím na miminko stále čekáme. Někdy je ta cesta za miminkem už pekelně dlouhá a já smekám nad ženami, který ji musí projít a více nad těmi co tu cestu mají sakra dlouhou. 

Pocity jako máš ty, že teď nevíš jestli miminko fakt chceš je naprosto v pořádku a myslím si, že za to může opravdu náš mozek, aby si chvilku odpočinul od toho věčného psychického napětí i když ho nevnímáme každý den. A není vůbec na škodu ho občas poslechnout a chvilku si to myslet, že miminko již nechceme. Není to vůbec žádný krach nebo stud, ba naopak někdy to přinese hodně blaha. Utřídíš si tím myšlenky, priority a opravdu je dobré se někdy zhluboka nadechnout a všechnu snahu hodit za hlavu. A přesně jak říkáš, vyprdnout se na nějaké a můžu si dát třetí kafe?! nebo deci vína?! nebo můžu zvednout ten pytel kamenů?! Co když jsem těhotná a ublížím miminku. 

Jeden pan doktor napsal: Žádné miminko se nedonosí ležením nebo medikamenty, buď života schopné je nebo není. Možná bych ještě celý článek na téma potraty našla, můžu tě ho poslat,Když bys chtěla. Moc mi pomohl, když jsme o miminko nedávno přišli. To bylo poprvý kdy jsem měla pozitivní test po 3 letech snažení :) omlouvám se, že jsem se tak rozepsala 🙈 ani jsem to nečekala 😂 

přeji ti, aby už nějaká ta hvězdička spadla ti do klína a držela se tě zuby nehty 💕

P.S. Opora je nesmírně důležitá, jednu takovou mám také doma a děkuji za to každý den 😊


Za tu dobu co se snažíme si splnit to svoje přání, jsem se naučila jednu věc, že jediný cíl je si ten život pořádně užít i když je cesta trnitá. Spoustu věcí nemůžeme ovlivnit ale jak si udělat ten život hezčí to vždycky můžeme. 

Teď právě řešíme další transfer embrya, vychází to dle měsíčků v době naší dovolené a ač miminko chci z celého srdce, rušit dovolenou kvůli tomu nebudu a spousta holek mě za tento názor málem ukamenovala 🙈. 

A ovlivnit můžeme spoustu věcí, ale co nás čeká dál neovlivníme i když si to naplánujeme v hlavě sebe líp. Cvičím, piju kávu, dám si skleničku vína, jím to co mýmu tělu vyhovuje, přeci se z toho nezblázním 🤪 udrž v sobě energii co máš, buď pořád svá 🌸


Děkuji moc za podporu a milá slova, ani nevíš jak potěší, protože mám pocit, že jediný dva úkoly v životě ženy jsou být vynikající manželkou a mámou. A ano obojí je krásná věc, ale pokud tento rádoby společenský úkol nesplníme, tak jsme divné, nevíme co je to život a podobně, bohužel. I když si své přání třeba nesplním, tak to ještě není žádná tragédie. 

Život si můžeme přeci užít jakkoliv, ale hlavně podle nás 💕 moc ti přeji ať si udržíš svou životní energii a nikdy ji neztratíš ani v těch nejtěžších chvílích 💋 děkuji za to, že jsi 😊


A: bohužel často žijeme život podle očekávání druhých a zapomínáme na to, že v našem životě jsme nejdůležitější MY ne naše děti, partner, okolí, ale MY, ti ostatní nám život můžou zkrásnět, ale pokud my sami nebudeme naplnění a šťastný, bude se to podepisovat i na druhých, takže už žádný výčitky a jdem si naplnit život, čímkoli je nám milé ❤️💋


T: Tesat do kamene ☺️🥰

© 2016 adri.nelly
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky